//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : YOUR STATUS HERE


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

Salam Ramadhan Al-Mubarak
Hye - II .Assalamualaikum . Okayh , bulan Julai ni da masuk bulan puasa . Semalam hari first puasa . Alhamdulillah , smua nya oke je . Harap kau orang sabar dalam menjalani ibadah puasa ni . Best kan petang - II g bazar ramadhan . Apa yang nak d ceritakan dalam post ni ? First , time ni aku tengah online fb then Ucuxk aku tengah anta mset bengangkan aku chat dengan budak laki . Dy call , membebel blablabla then letak . Marah lettew . Grr , dy ade masenye jelly ta menentu -,- please lha ucuxk . Ta ade nye aku na curangg . Then sekarang kan bulan puasa , so aku cuba nak jadikan puasa tahun ni lebih baik dari tahun - II yang lepas :)) Doakan aku , Aminn . Aku na kurangkan sikap panas baran aku ni . Last sekali aku na cakap sikit pasal pilihan . Setiap orang diberikan peluang yang bermacam macam kan dalam sgala aspek dan kita di suruh memilih pilihan yang terbaik buat kita . Story ni berkaitan dengan sorang boy ni yang duduk sekampung dengan aku . Aku ni bukan jenis yang memilih sgat cuma aku rasakan aku ta bole na trima dia sbab dia sendiri ta ad ap untuk hidup dia , so macam mana aku nak hidup dengan dy . Dy da berumur 23 dan still sambil lewa dalam hidup . Umur kau brapa baru kau nak serius dengan life kau sendiri ? Bukan maksud aku , kau ta ad ap toe maknanye aku nak kau berduit . Tapi sekurang kurangnya kau ad duit sendiri n kerja yg tetap or oke untuk kau tampung hidup kau sendiri . Bukan still harap duit mak bapak kau . Sorry , wake up lha . Tengok life kau sekarang . Upgrade kan life kau sekarang biar diri kau sendiri senang , bukan untuk orang lain :)) Selamat menjalani ibadah puasa , Salam .